Specialista zákaznické péče (nejedná se o prodej)

Mzda:30000 - 30000 Kč měsíc
Počet míst:2
Lokalita:Sokolovská 100/94 18600, Praha 1

Koho hledáme a co budete dělat


- Poslouchat požadavky našich zákazníků a umět jim pomoci nebo poradit

- Upravovat a vyřizovat jejich objednávky či reklamace

- Přijímat pochvalu i kritiku a tu následně předávat do správných rukou

- Reagovat na příspěvky našich zákazníků na Facebooku, online chatu nebo jen vyřizovat došlé emaily

- Spolupracovat s našimi kurýry

- Pomáhat s nutnou administrativou

Nabízíme

  • Jsme 100% pečující oddělení (nenavoláváme studené kontakty jako v prodejních call centrech, řešíme pouze potřeby našich zákazníků)

  • Budeš pomáhat klientům, kterým naše služby opravdu pomáhají a mají je rádi

  • Sedíme v srdci Karlína přímo u stanice metra a tramvaje Křižíkova

  • Rádi ti umožníme i homeoffice

  • Samozřejmostí je notebook a telefon jako pracovní vybavení

  • Můžeš se těšit na velký výběr benefitů – Multisport karta, kurzy angličtiny, kredity na nákup na Rohlik.cz, dárkové poukazy na Alza.cz, ZOOT, Notino, Slevomat či Ambiente nebo Starbucks

  • Podporujeme společné sportovní aktivity (dny zdraví, běháme pro charitu a jiné dobročinné akce)

  • Nikdy nám nedojde kafe, každý měsíc máme snídaně s Tomášem Čuprem a v létě si práci zpříjemňujeme grilovačkami

  • A v neposlední řadě si po zkušební době přijdeš průměrně na 30 000 Kč (+ přesčasy a příplatky za víkendy), navíc garantujeme růst mezd v čase (po půl roce, po roce atd.)

Požadujeme

  • Rodilého mluvčího

  • Skvělou češtinu v psané i mluvené formě

  • Mít pozitivní vztah k lidem, schopnost s nimi přirozeně mluvit, uklidnit je, zjistit, co je trápí

  • Když se sejde víc úkolů, neztratit hlavu

  • Základní počítačovou gramotnost (word, excel, email)

Informace o firmě

Internetový obchod s potravinami